Llista avaluacions Satisfacció serveis OT
-
Entitat avaluadora: Ceres
Data d’avaluació: Febrer de 2022
Resum: L’informe recull la valoració que fan els usuaris dels serveis prestats per les Oficines de Treball, tant per part de les persones demandants d’ocupació com de les empreses. L’any 2021, s’han recuperat els nivells de satisfacció dels usuaris respecte l’any anterior, marcat per la pandèmia. El 64% dels demandants d’ocupació es declaren satisfets envers l’Oficina de Treball (14 punts percentuals més que l’any anterior), amb una puntuació mitjana de 6,7 punts. Cal remarcar que el 79% dels demandants estan satisfets amb el servei d’orientació, amb una puntuació mitjana de 7,7 punts.
En el cas de les empreses, també ha millorat interanualment la percepció del servei rebut: el servei d’intermediació presencial rep una puntuació mitjana superior al 8 en els diferents ítems considerats, mentre que el servei web obté 6,6 punts.
-
Entitat avaluadora: Ceres
Data d’avaluació: Febrer de 2021
Resum: L’informe recull la valoració que fan els usuaris dels serveis prestats per les Oficines de Treball, tant per part de les persones demandants d’ocupació com de les empreses. L’any 2020, la meitat dels demandants declaren estar satisfets amb el servei rebut i, en un 18% dels casos, aquesta satisfacció és molt elevada. En termes generals, s’observa que l’atenció presencial o telefònica es valora més favorablement (6,7 punts i 6,3 punts, respectivament) que els serveis en línia (5,1 punts). Considerant només el Servei d’Orientació, la satisfacció ha estat més elevada (7,7 punts), així com la proporció de persones que estan satisfetes amb el servei rebut (el 77,7%).
Per la seva banda, les empreses mostren un grau de satisfacció més alt i han puntuat amb una mitjana de 7,6 punts els diferents aspectes de l’atenció presencial i de 6,2 punts en el cas del servei d’intermediació web.
-
Entitat avaluadora: Ceres
Data d’avaluació: Desembre de 2019
Resum: L’informe recull la valoració que fan els usuaris dels serveis prestats per les Oficines de Treball, tant les persones demandants d’ocupació com les empreses. Es presenten els resultats de l’any 2019, així com els de 2018, que estaven expressats en una escala diferent i que s’han transformat en aquest informe per facilitar la comparabilitat.
A grans trets, s’observa que el volum de persones demandants satisfetes el 2019 (un 68%) ha disminuït un 6% en comparació amb un any abans i la puntuació mitjana atorgada als diferents aspectes del servei rebut ha estat de 6,4 punts. Pel que fa a les empreses usuàries, la valoració dels diferents ítems del servei que reben es manté força estable respecte del 2018, amb una puntuació superior a 7 en la major part dels aspectes.