Consulteu la pàgina general de cursos del CIFO l'Hospitalet per saber en quines dates i modalitat està programat aquest curs. Si us interessa participar-hi, la inscripció al procés de selecció s'ha de realitzar a través de cifo virtual.
Destaquem
Durada i objectiu general
Durada: 60 hores
Objectiu: Desenvolupar una marca personal en entorns digitals, aplicant les estratègies de comunicació i promoció per a l'assoliment d'objectius professionals en el mercat audiovisual.
Perfil de l'alumnat
- Persones amb experiència laboral en el sector audiovisual (1 any), desenvolupant tasques de producció, realització o postproducció per a projectes audiovisuals. Amb interès per treballar com a freelance per projectes o contractat per productores, agències o empreses de comunicació.
- Aquestes persones han de tenir l'interès per fer servir les xarxes socials de forma activa per trobar feina o projectes així com millorar la seva reputació digital.
Continguts teoricopràctics:
-
Identitat digital
- Investigació del mercat de la industria audiovisual.
- Principals entorns digitals i els seus criteris de visibilitat, posicionament i rellevància.
- Eines digitals per arribar a clients potencials.
- Estratègia de comunicació
- Posicionament en el mercat i creació de marca a través del storytelling
- Activació i manteniment dels perfils.
-
Suports visuals per potenciar habilitats professionals:
- Tècnica d'autopromoció
- VideoPitch
-
Marketplaces a la indústria creativa. Intermediaris digitals.
- Accés a concursos
- Xarxes, plataformes i mercats
- Plataformes internacionals
- Activació perfils i processos per accedir a un Pull creatiu.
Acreditació
Diploma acreditatiu expedit pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.
Data d'actualització:
07.03.2023