AVÍS: Consulteu la pàgina general de cursos del CIFO l'Hospitalet per saber en quines dates i modalitat està programat aquest curs. Si us interessa participar-hi, la inscripció al procés de selecció s'ha de realitzar a través de cifo virtual.
Destaquem
Durada i objectiu general
Durada: 200 hores
Objectiu: Crear íntegrament personatges 3D aplicables a tot tipus de produccions audiovisuals, multimèdia i videojocs.
Perfil de l'alumnat
Perfil de l’alumnat
- Persona amb coneixements en l’entorn del 3D, i de modelat-texturat en l’entorn tridimensional, que ja sàpiga modelar un personatge de manera que es pugui posteriorment deformar.
Mòduls formatius
Continguts teoricopràctics:
- Rigging 3D amb personatges 3D.
- Rellevància del rigging al món del 3D.
- Interfície i filosofia de treball de l’Autodesk Maya.
- Conceptes de Rigging amb Autodesk Maya. Filosofia de treball.
- Tècniques de Rigging per a producció.
- El rigging al món del cine i la televisió.
- Creació d’esquelets a un personatge. Jerarquies avançades.
- Creació de controls amigables als nostres Rigs.
- Sistemes d’IK/FK.
- Squash & Stretch.
- Rigging facial
- Tècniques de Rigging per a videojocs.
- Introducció: el rigging al món dels videojocs i les seves limitacions.
- Tècniques de rigging recomanables per a videojocs.
- Les necessitats del rigging per a Motion Capture.
- Els Autorigs. Human IK Vs Advanced Skeleton.
-Tècniques de Skining.
- L’Skining i la seva filosofia de treball.
- Tècniques d’Skining corporals.
- Tècniques d’Skining facials.
Acreditació
Diploma acreditatiu expedit pel Servei Públic d’Ocupació de Catalunya.