Aquest tràmit telemàtic es configura per a la gestió de les peticions de les empreses referides a les correccions i les anul·lacions de les comunicacions de contractes erronis enregistrats a Contrat@, com també la petició de certificació dels contractes formatius (formació i/o pràctiques), i es poden presentar en qualsevol moment.
Actualment l'única opció vàlida per trametre qualsevol petició vinculada a Contrat@ és la via telemàtica, d'acord amb el que estableix l'article 14 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Aquesta sol·licitud es formalitzarà a través del tràmit habilitat a la web de la Generalitat SOC – Gestió de la Comunicació de la contractació
Com a empresa o gestoria, heu de saber que el vostre interlocutor directe per resoldre qualsevol dubte o incidència alhora de comunicar un contracte a través de l'aplicació Contrat@ és el personal de l'oficina de treball que us pertoca per codi postal. Penseu que —territorialment— hi ha repartides 70 oficines de treball a fi i efecte d'apropar-vos l'atenció personal per a la gestió dels dubtes o la resolució d'incidències referides a Contrat@.
Per aquesta raó, l'objectiu d'aquest tràmit telemàtic es habilitar el mitjà electrònic establert per la llei per tal que les empreses puguin sol·licitar les correccions, anul·lacions i peticions dels certificats de contractes formatius de les comunicacions de contractes registrades a través de l'aplicació Contrat@.