• Imprimeix

Tràmits per a les empreses i les entitats

Si us doneu d’alta al sistema de gestió d’ofertes de treball, podreu interactuar amb les Oficines de Treball del SOC a través d'Internet per gestionar les vostres ofertes de treball i estalviar temps en la cerca de persones treballadores.

Accediu a la informació sobre els millors professionals i a altres serveis relacionats amb la contractació que facilitaran la gestió de les vostres ofertes de treball.

Si no recordeu la vostra contrasenya per accedir al sistema de gestió d’ofertes de treball, o si voleu canviar-la, amb aquesta opció i mitjançant l’aportació de les dades que us demanaran, obtindreu una nova contrasenya.

Si les vostres dades personals han canviat, podeu actualitzar-les per tenir la vostra informació com a usuaris del sistema al dia.

Amb aquesta funció podeu eliminar totes les vostres dades com a usuari del sistema de gestió d’ofertes de treball (inclosa la informació sobre les ofertes que heu gestionat), acció que comporta l’eliminació de totes les dades de l’usuari del web (incloses les ofertes de feina gestionades).

Si heu de comunicar contractacions laborals, teniu a la vostra disposició el servei web Contrat@, una aplicació que us permet fer aquest tràmit telemàticament. Per accedir-hi, heu d’obtenir prèviament una autorització del Servei Públic d'Ocupació Estatal (SEPE).

Per donar-se d’alta al Registre de Centres i Entitats de Formació, i inscriure’s i/o acreditar-se en alguna de les especialitats formatives oficialment reconegudes, cal emplenar els formularis corresponents, presentar-los, juntament amb la resta de documentació requerida, en una de les seus de la xarxa d’oficines de l’OGE (Oficina de gestió empresarial) i abonar les taxes corresponents.