• Imprimeix

Intermediació per a la contractació

Les empreses poden interactuar amb les Oficines de Treball del SOC a través d'Internet per gestionar les seves ofertes de treball i estalviar temps en la cerca de persones treballadores.

El SOC facilita la intermediació a través del servei telemàtic de gestió d'ofertes. Les empreses s'han de donar d'alta a la base de dades del SOC per tal d'accedir a la informació sobre els millors professionals i altres gestions relacionades amb la contractació.

Per poder fer servir el servei telemàtic de suport del SOC cal demanar l'alta com a usuari del sistema.

  • Manteniment de la contrasenya d'usuari

    Amb aquesta opció i mitjançant l'aportació de dades per part de l'usuari es proporciona una nova contrasenya.

  • Manteniment de les dades personals de l'usuari

    Actualització de les dades personals per mantenir la informació sobre l'usuari al dia.

    El sistema no permet modificar les dades d'identificació d'usuari.  En el cas que això sigui necessari, cal donar-se de baixa i fer una nova alta.

  • Donar-se de baixa del servei

    Aquesta acció comporta l'eliminació de totes les dades de l'usuari del web (incloses les ofertes de feina gestionades).